História i súčasnosť ako trhací kalendár

15.03.2015 10:45

Mgr. Peter Nišponský

    Tézy neonacistickej pronatovskej propagandy s ktorými sa denne stretávame a ktoré stále viac zaznievajú v slovenských verejnoprávnych i súkromných médiách, ale i vo vyjadreniach politikov, sú vyložene účelovou manipuláciou majúcou za cieľ urýchlené efektívne vygumovanie mozgov občanov Slovenska.

    Ich úlohou je nasmerovať intoleranciu a nenávisť ekonomicky i politicky frustrovanej masy občanov Slovenska smerom na Rusko a Rusov a znížiť tak v súčasnosti ukrutne vysoký stupeň nedôvery občanov Slovenska k politike. K ich takmer koloniálnej podriadenosti novým tútorom zo západu. 

    Politikom a ich médiám už na Slovensku nikto a nič neverí.

    „Rusko je agresor, Putin je obluda, NATO je náš ochranca, Potrebujeme vyzbrojiť armádu SR, Logistické a veliteľské centrá NATO na území SR sú veľmi potrebné, Varšavu oslobodili Ukrajinci, Priateľom Slovenska je EÚ, Americké vojská v Európe zabezpečujú mier, Ruské lietadlá agresívne lietajú v medzinárodných leteckých koridoroch, Pobaltské štáty majú strach z agresívneho Ruska, Putin vracia Rusko ku komunizmu, Rusko financuje piatu kolónu, Prezident Kiska pociťuje ohrozenie z východu, Zeman je rusofil, Ruská armáda bojuje na Ukrajine, Ruská ambasáda financuje trolov,vysiela k nám špiónov, Rusi už čochvíľa začnú hladovať, Krymskí Tatári na Kryme sú vraždení ruskou vládou .............a.t.ď.“ zaznieva denne z našich „demokratických“ médií i úst tzv. „nezávislých“ politikov a niekedy i od nášho „Amerického“ prezidenta.

    Za chvíľu sa dozvieme nové „pravdy“, že napríklad Berlín nedobyla Stalinova Červená armáda, ale bielogvardejci, že Tiso bol hrdina, že Židia išli do koncentrákov dobrovoľne, že politik je obeť a národ, čo na neho pracuje je zločinec a podobné nezmysly.

Prosto historické fakty, ale ani skutočná súčasná realita už v dnešnej virtuálnej propagandistickej mašinérii nemajú miesto.

    Pravdou je to, čo uverejnia médiá. Politika nie je tvorená symbiózou histórie a realitou súčasnosti, ale politickými reklamnými agentúrami v spravodajských centrálach pánov sveta, medializovanými výstupmi ich spracovaných želaní.

    Skutočne ťažká a strastiplná orientácia pre obyčajného človeka.